Az ARTERO.hu web-shop oldalunkon is, a jobb és biztonságosabb működés érdekében, cookie-kat (sütiket) használunk. Az ELFOGADOM gombra kattintással, beleegyezel a cookie-k használatába.

GYIK

 

 

 

 

 

 


Milyen fizetési módokkal vásárolhatok?

1./ utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, esetleg postán maradó küldemény, akkor a megrendelés végösszegét készpénzzel vagy bankkártyával, lehet fizetni.
Csomagponton, csomagautomatában kizárólag bankkártyával lehet fizetni.

2./átutalással: A megrendelt termékek ellenértékét a DÍJBEKÉRŐN található bankszámlára 3 napon belül lehet átutalni.
(A ’munkaasztalok’ és a ’fürdetőkádak’  közvetlenül Spanyolországból kerülnek kiszállításra, ezért ezeket kizárólag banki átutalással lehet fizetni!)
Mindig várd meg a DÍJBEKÉRŐT és az azon lévő összeget utald át !!!

3./online bankkártyával: Fizetéskor átirányítunk az OTP Bank – Simple Pay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

Hogyan követhetem nyomon a csomagom?

A kiválasztott szállítási módnak megfelelően a GLS, a FOXPOST vagy az MPL automatikus SMS és/vagy e-mail, értesítést küld a csomag helyzetéről és a nyomkövetéshez szükséges elérhetőségekről.

Hogyan tudom visszaküldeni egy terméket?
Amennyiben el szeretnél állni a vásárlástól, 14 nap áll a rendelkezésedre. A visszaküldés költségét a megrendelőnek kell viselnie.
A visszaküldés bármely futárszolgálattal, erre a címe történhet: 4TAPPANCS Bt. 8220 Balatonalmádi, Szép Ilonka u. 1.
Függetlenül attól, hogy a rendeléskor melyik fizetési módot választottad, a visszaküldött termék vételárát banki utalással fizetjük vissza. Ezért fontos megadni a számlaszámot és a számlatulajdonos nevét.
NYOMTATVÁNY A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSÉHEZ >>>

Van ingyenes szállítás?
Igen, a 30.000,- forint fölötti rendelések esetében a kiszállítás ingyenes.

Kiválaszthatom a szállító céget?
Igen, jelenleg a GLS, a FOXPOST és az MPL futárszolgálat választható.
A ’munkaasztalok’ és a ’fürdetőkádak’  esetében viszont, mivel azok nagy tömegű- és terjedelmű termékek, csak a DACHSER teherfuvarozás választható.

Személyesen is tudok vásárolni?
Márkaboltunkból nincs erre mód, de számos viszonteladó partnerünknél lehetőséged van személyesen is beszerezni az ARTERO termékeket.
A VISZONTELADÓ partnereink listáját itt találod >>>

Mikor érkezik meg a csomagom?
Amennyiben a rendelésed hétköznap 11:00 óráig beérkezik és az utánvételes fizetést választottad, akkor a csomagod még aznap feladásra kerül a szállítási címre.
A pontos érkezésről a választott futárcég küld SMS/e-mail értesítést.
Az átutalással vagy online bankkártyával fizetési mód választása esetén, csak az összeg beérkezését követően engedélyezi az IT rendszerünk a csomag összekészítését és a kiszállítás elindítását, ezért ez növeli a kiküldési/megérkezési időt.
A csomagautomatákba (FOXPOST vagy GLS) kért csomagok, a telítettség függvényében átlagosan 1-3 nappal később érkeznek meg az automatákba.

Rendelhetek-e telefonon?
Nem, erre nincs lehetőség, mert a raktározást, kiszállítást egy külső logisztikai cég, iLOGISTIC ​>>> végzi.

Hogyan találhatok meg gyorsan egy adott terméket az ARTERO.hu webáruházban?
A „keresés” + „nagyító” piktogram a bolt képernyőre, okos telefonra optimalizált változatain és az ARTERO-Hungary applikációban is a termékek gyors megkeresését szolgálja.
Ezt a funkciót a Rapid Search >>> inteligens gyorskereső támogatja.
Alternatívaként javasoljuk, hogy használd a termékkategóriák szűrőket. A jelenleg megvásárolható, több mint 600 termékeket igen sok szempont szerint kategorizáltuk. Ha nem találod a kívánt terméket, lépj velünk kapcsolatba és igyekszünk segíteni, megtalálni a kívánt terméket, vagy megfelelő alternatívát ajánlunk.

A vásárlást megelőzően regisztrálnom kell az oldalra?
Igen, létre kell hozni regisztrációval egy fiókot.
Ezt a TÖRZSVÁSÁRLÓ programunk >>> automatizálási folyamata miatt tettük kötelezővé. De más egyéb, az ügyfelekkel tartott kommunikációt is nagymértékben egyszerűbbé és könnyebbé teszi.

Miért nem tudok bejelentkezni az oldalra?
Ennek általában a legjellemzőbb oka, hogy elírtad az email címed vagy a jelszavad.
Ilyenkor kérj egy új jelszót, amelyet a 'BELÉPÉS' oldalon található, „Elfelejtett jelszó” linkre kattintva lehet megtenni.
Ha bármi más, regisztrációval vagy belépéssel kapcsolatos problémád adódik, keresd az ügyfélszolgálatot: +36-302929995

Miért nem rendelhetek utánvétel fizetéssel?
Azért mert egy korábbi megrendelésed nem vetted át, ezzel kárt okozotál boltunknak.
A következő rendelésed csak díjbekérő ellenében, „banki utalás előre” fizetési móddal tudjuk szállítani.
Erről természetesen e-mailben értesítünk, mellékelve a díjbekérőt.


Van kutyakozmetikusoknak kedvezmény ?
Mivel a kisállatápolási termékeket főként kutyakozmetikusok vásárolják, - mert elengedhetetlen a munkájukhoz, - ezért logikátlan, hogy külön kedvezményt adjunk. Ez közel olyan lenne, mint, ha minden terméket alapból kedvezménnyel árusítanánk.
Viszont a márkahű kutyakozmetikusoknak hoztuk létre 2013 ban, az ARTERO Törzsvásárló Programot >>>
amelynek pénzügyi előnyeit, - 10–15 % kedvezmény, -  jelenleg több mint 400 kutyakozmetikus veszi igénybe.

Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát a CLEAR ADMIN >>> számlázó program 1-5 napon belül, automatizálva küldi ki.

Módosíthatom a személyes adataimat a rendszerben?
Természetesen a személyes adataid - mint például a számlázási vagy szállítási címed - bármikor módosíthatod a profilodon.

Módosíthatom-e a számlázási vagy szállítási címet?
Amennyiben ilyen irányú igényed merülne fel, kérjük, lépj velünk kapcsolatba a rendelésed leadását követően minél hamarább.
Ha a rendelésedet már átadtuk az iLOGISTIC Fulfillment - webshop logisztikának, akkor sajnos már nincs lehetőség a szállítási cím módosítására.
Ha a számlát még nem küldte ki a CLEAR ADMIN, számlázó programakkor tudunk a számlázási címen módosítani.

Külföldre is lehet rendelni?
Magyarország egész területére kézbesítjük a megrendeléseket, de külföldre jelenleg még nem szállítunk.
Határon túli, magyar vásárlóink rendszeresen rendelnek a határhoz közeli Postára, „postán maradó” küldeményt, vagy határhoz közeli FOXPOST vagy GLS csomagautomatákba.
Tervezzük azon szomszédos országokba a szállítást, ahol még nincs önálló ARTERO kereskedelmi képviselet.

blog comments powered by Disqus
Az oldal tetejére